آمپلی فایر مونو ام بی آکوستیک مدل MBA-11001

  • کلاس کاری: کلاس A/B
  • تعداد کانال: 1 کانال
  • حداکثر توان خروجی: 10000 وات
  • توان RMS در 4 اهم: 500 وات برای هر کانال
  • توان RMS در 2 اهم: 800 وات برای هر کانال
  • نسبت سیگنال به نویز (S/N): 90 دسی‌بل
  • فرکانس پاسخگویی: 10 تا 50 هزار هرتز

7,799,000 تومان

ناموجود



هفت روز مهلت تست

توضیحات

راهنمای خرید آمپلی فایر ام بی آکوستیک 11001

اگر می‌خواهید بهترین کیفیت صدای موسیقی درون خودروی خود داشته باشید می‌توانید به آمپلی فایر ام بی آکوستیک 11001 اعتماد کنید تا صدای فراگیر و پر قدرت برای شما به ارمغان آورد. برند MB Acoustic ساخت کشور چین است که یکی از برندهای مطرح در تولید و طراحی آمپلی فایر برای خودرو در جهان است. محصولات این برند به حدی با کیفیت است که به راحتی با محصولات قدرتمند برندهای مشهور دنیا مانند پایونیر و جی بی ال و … سازگار است. این محصول از قدرتمندترین تولیدات این برند است که افراد زیادی خرید آن را در اولویت قرار می‌دهند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های آمپلی فایر ام بی آکوستیک 11001

یکی از مواردی که می‌تواند گوش دادن به موسیقی در خودرو را به کاری آزاردهنده تبدیل کند این است که با زیاد کردن صدا، کیفیت موسیقی در حال پخش به شدت کاهش پیدا کرده و نویز شدیدی در آن ایجاد شود. در این حالت است که ترجیح می‌دهید صدای موسیقی را قطع کرده و بدون هیچ صدایی به رانندگی بپردازید. اما برای اینکه چنین اتفاقی در حال پخش موسیقی در خودرو رخ ندهد ابزاری به نام آمپلی فایر طارحی شده است که صدای خروجی از اسپیکرهای را تقویت می‌کند. تقویت صدا به این معنی است که کیفیت پخش به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده و در اثر زیاد کردن صدا شاهد ایجاد نویز در آن نخواهیم بود. آمپلی فایر ام بی آکوستیک مدل MBA-11001 در این کار یک متخصص تمام عیار به حساب می‌آید.

زمانی که به هر وسیله و ابزاری دستور پخش موسیقی دلخواه خود به سیستم پخش ماشین را صادر می کنید، این سیستم با ابزارها و فیلترهایی که به صورت پیش فرض در آن وجود دارد سعی می‌کند صدا را تقویت کند. با این حال این امکان وجود دارد که در صورت زیاد کردن صدا هنگام گوش دادن به موسیقی شاهد ایجاد نویز و افت کیفیت در صدای اسپیکرها باشیم. این نقطه جایی است که آمپلی فایر وارد عمل شده و با قابلیت‌های خود سیگنال‌های ضعیف در صدای خروجی را شناسایی کرده و آن‌ها را تقویت می‌کند تا کیفیت آن‌ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند. آمپ یا آمپلی فایر با این کار میزان ایجاد نویز در صدای خروجی اسپیکرها را به حداقل ممکن می‌رساند و صدایی فراگیر و با کیفیت را به ارمغان می‌آورد.

قدرت آمپلی فایر ام بی آکوستیک 11001 چقدر است؟

آمپلی فایر ام بی آکوستیک مدل 11001 محصولی است که می‌تواند به بهترین نحو ممکن سیگنال‌های ضعیف را شناسایی کرده و آن‌ها را تقویت می‌کند تا بتواند صدایی با بالاترین کیفیت و کمترین نویز ممکن را ارائه کند. آمپلی فایرها بر اساس عملکرد و میزان تقویت کنندگی که دارند در انواع تک کاناله، دو کاناله، 4 کاناله و 6 کاناله دسته‌بندی می‌شوند. این محصول از نظر عملکرد و بر اساس میزان قدرت تقویت صدایی که دارد جزو آمپلی فایرهای تک کاناله است که در بین محصولات این رده عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد.

آمپلی فایرها از نظر کلاس کاری نیز دسته‌بندی‌های مختلفی دارند که نشان از قدرت و توان آن‌ها در بالا بردن و تقویت صدا است. آمپلی فایر ام بی آکوستیک 11001 از نظر کلاس کاری در دسته آمپلی فایرهای A/B قرار می‌گیرد که نشان دهنده توان و قدرت بسیار خوب آن در این کلاس کاری است. توان خروجی این محصول در حالت مقاومت 4 اهمی میزان 500 وات برای هر کانال است که این توان در حالت مقاومت 2 اهم میزان 800 وات برای هر کانال خود بود. این به این معنی است که حداکثر توان خروجی این آمپلی فایر به 10 هزار وات می‌رسد که توان خروجی شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید در زمان حضور در خودرو برای سفری چند روزه یا گشت و گذاری کوتاه در شهر، در کنار عزیزانتان به موسیقی دلخواه خود با صدای بلند و با بالاترین کیفیت گوش دهید و لحظات خود را به بیادماندنی و جاویدان کنید، به یک آمپلی فایر قدرتمند نیاز دارید که بتواند سیگنا‌ل‌های صوتی ضعیف را شناسایی کرده و آن‌ها را تقویت کند تا صدایی با بالاترین کیفیت را به ارمغان آورد. برای این کار می‌توانید آمپلی فایر ام بی آکوستیک 11001 را انتخاب کنید و این وظیفه مهم را به آن واگذار کنید تا به بهترین نحو ممکن کار خود را انجام داده و بهترین کیفیت صدا را ارائه نماید.

لینک های مرتبط

آمپلی فایر ام بی آکوستیک

آمپلی فایر مونو

آمپلی فایر ماشین

نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آمپلی فایر مونو ام بی آکوستیک مدل MBA-11001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

درباره ام بی اکوستیک
mb acoustics برند قابل اعتماد. بیشتر از ده سال است که در بازار ایران فعالیت میکنید درصد خرابی بسیار پایین، پشتیبانی خوب و قیمت مقرون به صرفه آن باعث محبوبیت این برند شده است. معرفی کامل برند mb acoustics

تخفیف شگفت انگیز خرید باهم